Pages


                                                                                     Cześć Kochani 😻
Wielu z Was już zna moją drewnianą markę MILOMI 🌳🤲 z innymi, mam nadzieję, niedługo poznamy się 🤗
A teraz serdecznie zapraszam każdego do obejrzenia króciutkiego filmiku z historią, procesem i całą ideą mojego eco-dzieła 😁
P.S.
Serdecznie dziękuję za produkcję filmu najlepszemu fachowcu od video Michał Mazurek
za super-pomoc przy robieniu zdjęć Aga Walawska
za całą organizację i codzienne wsparcie Piotr Mazurek
i oczywiście mojemu Tacie za drewno, naukę i magicznego kopa 😊
.
🇷🇺
Друзья мои😻
Многие из вас уже знакомы с моей деревянной маркой MILOMI 🌳🤲 с остальными, надеюсь, совсем скоро познакомимся 🤗
А сейчас приглашаю всех посмотреть коротенький фильм с историей, процессом и идеей моего эко-дела 😁
P.S.
Выражаю огромную благодарность за создание фильма лучшему профессионалу видео-съёмок Michał Mazurek
за супер-помощь при съемках Aga Walawska
за общую организацию и ежедневную поддержку Piotr Mazurek
и конечно же, моему папе за дерево, науку и волшебный пендель 😊
.
.


                                                               zapraszam na moje MILOMI  

                                                         … instagram               i       facebook



No comments:

Post a Comment